MOONENMOONEN

goedkoop is duurkoop

Laatst was ik op bezoek bij een dame die voor haar bedrijf op zoek was naar een nieuwe partner voor haar communicatie. Om het eerst eens te proberen mocht ik een offerte doen voor haar nieuwe website. De huidige site was laten we maar zeggen niet heel professioneel. Ze liet meteen weten erg kritisch te zijn en had een map vol met wensen en eisen. Ik zal de details van het gesprek maar weglaten.

gedecideerd mailtje

Na mijn offerte kreeg ik prompt een gedecideerd mailtje dat ze voor zulke bedragen ook wel een “professioneel” bureau kon inhuren. Ik heb er maar eens smakelijk om gelachen. Ik zag haar deze week in de supermarkt en dat herinnerde mij er aan om even de nieuwe site te checken. Waarschijnlijk niet gemaakt door het “professioneel” bureau maar eerder een 16-jarig neefje. Site niet geschikt voor mobiel, niet geoptimaliseerd voor zoekmachines, storende taalfouten en last but not least een contactformulier waar de helft nog in de Engelse taal staat. Ja… tis wat…

Any resemblance to actual events or locales or persons, living or dead, is entirely coincidental 🙂